KRIMI

 2011.06.02. 10:55

Épp befejeztem a borotválkozást, a kotyogó is felfortyogta illatos nedveit és elhelyezkedtem az ablak melletti fotelban, hogy végiglapozzam az újságot, amikor megcsörrent a telefonom. Nem írt ki számot, ami mostanában ritkán fordul elő, ezért óvatosan belehallgattam.

Szia Tia, Andi vagyok...tudod a Katával

persze, emlékszem, szia, hogy vagytok?

A lányok pár hete jöttek le a házamba a Nivegy völgybe és fantasztikus bárányszeleteket sütöttünk a véndiófa alatt. Orvosok voltak egy Buda környéki kórházban. Hajnalig tartott az „oktatás” és csak a bőséges falusi reggeli után távoztak. Andi volt a magasabb vörös, Kata a hosszú barnahajú, csodálatos bőrrel és mellekkel. Meglepő harmóniában élvezték egymás testét és kényeztették az enyémet.

-találkoznunk kéne, suttogta a telefonba, és azt éreztem, hogy beszéd közben izgatottan néz körbe, hallják, látják-e.

Ugorj fel, épp friss a kávé – mondtam neki mosolyogva, de nem lazult el a hangja. Nem merek, azt hiszem, valaki figyel már napok óta. Itt vagyok fönt a hegyen, dolgoznom kellene, de a kórházba se merek bemenni. – 10-kor szállj be a fogaskerekűbe és menj egy megállót, ott felveszlek. Gyorsan letettem és gondolkodni kezdtem. Normális vagyok én? Felhív egy lány, akivel pár hete isteni húsokat sütöttünk harmadmagunkban és végigszeretkeztünk az éjszakát, és most belevetem magam valami zűrbe. Mindegy – úgy éreztem tudok óvatos lenni. 10 után perc perccel ott álltam a jelölt megállónál járó motorral. Andi kilépett, gyorsan beszállt és elsuhantunk.

-Követett valaki? mi történt? kérdeztem a ziháló, feldúlt lányt.

-Amikor a múlt héten hazajöttünk tőled a faluból minden nagyszerű volt. Hazáig beszélgettünk a képtelen estéről és a csodás vacsoráról, mintegy közös álomról. Hangosan nevettünk azon, hogy még mindig csupa nedves a bugyink és próbaképpen meg is pusziltuk egymást Katával.  Otthon elbúcsúztunk és mindketten visszatértünk a megszokott életünkbe. Nem beszéltünk róla, de Katának van egy kihunyóban lévő kapcsolata, ami mostanában egyre nyomasztóbb lett. A fickó erőszakosan nyomul, ott áll váratlanul a munkahely előtt, máskor reggel a ház kapujában, telefonálgat és kiabál. Ráadásul az egyik alkalommal engem is elkezdett piszkálni, szerinte én vagyok az oka Kata elfordulásának. Tegnap felhívott és burkoltan, suttogva megfenyegetett. A lány megfogta a sebváltón nyugvó kezemet. Óvatosan az enyém alá tettem vékony ujjait és simogattam. – és azóta?

-reggel egy idegen kocsi állt az utcánk végében, pedig ez egy zsákutca, mindenki ismer mindenkit és egy fickó újságot olvasott benne. Rám nézett és az ujjával vigyorogva megfenyegetett. Elfordultam és továbbsiettem. A lány hátranézett és izgatottan nézte az utat. _ látsz valakit? –nem hál’ istennek.

Akkor gyere föl, csinálok Neked egy teát, mondtam neki mosolyogva és megszorítottam a kezét. És mi van Katával? Hívd föl. A telefon sokáig kicsörgött, de nem vették föl. Pedig mindig fölveszi – mondta Andi. Biztonságból 2 utcával feljebb parkoltunk le és – átvéve a lány aggodalmát – lassan, nézelődve sétáltunk hozzám. A konyhában zenét tettem föl és bekapcsoltam friss vízzel a forralót. Andi hozzám bújt és picit remegett. Bal kezemmel simogattam a hátát, jobbal az állát felém fordítottam és megpusziltam a száját. A feszültség, az izgalom, a hűvös konyha és persze az emlékek együttesen hozták, hogy gyorsan levetkőztettük egymást és az ablakhoz vezettem, ahol megfordítottam. Két kezét felemelte és az ablak keretébe kapaszkodott. Megsimogattam a popsiját, felfelé húztam az ujjaimat egészen a válláig. Szerettem volna még várni, de képtelen voltam, belehatoltam, amitől mély hangon kifújta a levegőt és a feje szinte leesett a jobb vállára. Mire elkészült a tea, már újra ruhában ültünk a kanapé szélén. Hívd újra..........nem sikerült

 

hol lakik, menjünk el hozzá. .............

a társasházban csend volt, a lépcsőház üresen visszhangzott. Az ajtó a kilincs lenyomására kinyílt.......... Kata az ágyon feküdt, aludt, a szája csupa vér volt, és a falra rúzzsal egy kurva feliratot vésett valaki. Elsőre egyértelműnek tűnt, hogy az elhagyott barát bántotta, majd maradék cuccait összekapkodva távozhatott.

Csinálok neki egy finom fürdőt, Te addig próbáld finoman felébreszteni. A mosdóból nedves popsitörlőt hoztam és odaadtam Andinak, aki elkezdte óvatosan letörölni a vért a szája széléről és a nyakáról. Kinyitotta a szemét, majd gyorsan becsukta. – Itt van még? kicsoda- kérdeztük egyszerre. A nő. Nő? – nem a faszid volt ilyen állat?

...Kávéval a kezemben nyitottam ajtót gyanútlanul, mosolyogva sétált be, mondván szeretne megbeszélni valamit. Egyszer találkoztunk egy fogadáson, csiviteltünk a koktélok fölött, nézegettük a pasik fenekét és a nők színeit. Tudta, hogy szakítottam már a Gézával, és mintha – de csak így visszagondolva – udvarolt volna nekem. Búcsúzóul úgy adott két puszit, hogy igyekezett a számra adni. A névjegyemet már korábban elkérte, ezzel intett az ajtóból, a mutató és középső ujjai közé fogva. ..és most betoppant. kért egy kávét, aztán mellém ült és meg akart csókolni ..beleharapott a számba, eltoltam, pofont adott és elviharzott.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztroerotika.blog.hu/api/trackback/id/tr382951033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása