amikor hazaértem...

 2010.05.05. 06:38

 ..Amikor hazaértem pokoli éhség tört rám. A hajnali blogírás, a délutáni futás, a beszélgetős sör a Millenárisban mind-mind fokozták az étvágyamat. Kinyitottam a hűtőt, a spájzot, de semmit nem találtam. Sehol egy szál gyulai, semmi friss sajt, zöldség. Körbenéztem a polcokon és a tészta tűnt az egyetlen járható választásnak. Felraktam a vizet, cseppnyi olivaolajat és sót tettem bele. Kikészítettem a serpenyőt és kerestem a szószhoz valókat. A hűtőben találtam egy melegszendvicskrémet, paradicsompürét és parmezán sajtot. De hiányzott a hagyma...

Margit nénihez már késő van, próbáljuk meg a fiatal párt a túlsó lakásban. Lejjebb kapcsoltam a vizet és kezemben a konyharuhával átsétáltam, csengettem. Álmos hang szólt: ki az?

-tamás vagyok a szomszédból, szia, egy fej hagymára lenne szükségem.

Kinyílt az ajtó és egy ismeretlen arc kukucskált ki álmosan. –Tiborék elutaztak, én pedig holnap vizsgázok anatómiából, gyere be. A konyha egyik kosarából előkerült egy fej hagyma, miközben a csaj rágyújtott egy szál erős cigire. Kérsz? és felém nyújtotta a dobozt. Rágyújtottam én is, és kezemben a hagymával indulni készültem. –szétforr a víz... nincs kedved együtt vacsorázni? Mosolygott és bólintott: baromira éhes vagyok, de lusta voltam kimozdulni. Hozok egy bort a kajához. 

Előre mentem és az ajtónál végignéztem, ahogy belép.  A könnyű nyári ruhán át jól látszott, hogy vékony, sportos alakja van, fiús hajjal, ami bitang jól mutatott a hosszúkás arcához.

Ahogy belépett, otthonosan besüppedt a piros kanapéba és rám nézett: addig is bontsuk fel a bort. –És a vizsga? – 5 napja tanulok, ezen az estén már nem akarok magolni.

A tésztát a bugyborgó vízbe tettem, megvárva, hogy fokról-fokra megpuhuljon és beforduljon az edény oldalába. –segíthetek, kérdezte a lány és mögém állt. Kinyitottam a bort, töltöttem mindkettőnknek, felnéztem a csinos arcába, odakoccintottam a poharamat: -persze, te vágod a hagymát.

A felforrósodott olajra szórta a hagymát,  a húskrémet egy picit pirítottam, aztán a paradicsom szószt öntöttem rá. Megkavartam és felé fordultam a borral. – tányérok, villák, szalvéta a szekrényben, Hölgyem. -Igenis kapitány, kacagott föl és miközben elvonult mellettem, egy cuppanós puszit nyomott az arcomra. Fokhagymát vettem elő, petrezselyemet és bazsalikomot téptem a cserepekből, és mindezeket apróra vágva rászórtam a készülő szószra. –majd én kavarom és azzal kivette a kezemből a fakanalat. Elém tolakodott és szorgalmasan dolgozni kezdett. Ott állt előttem és a vékony nyaka épp az orrom elé került. Megpusziltam, illetve belepusziltam. Picit megrázta a fejét és hátrébb tolta a nyakszirtjét, úgy, hogy a fejét kicsit jobbra fordította. Még néhány puszit kapott, aztán a figyelmünket a vacsorára irányítottam. A tészta már elkészült, leszűrtem és félretettem, majd visszafordultam a lányhoz – akinek még a nevét se tudtam.

-hogy hívnak? én tamás vagyok.

- Anna.- szerinted kész van már? azzal felém nyújtotta a lángról levett szószt, beledugta a fakanalat, csöppnyit rátett az ujjára, majd a számhoz emelte. Épp csak megnyaltam és elégedetten konstaláltam, hogy dacára a hiányoknak, egészen ehető.

-kész van. ehetünk – mondtam mosolyogva. –Hú de jó illata van, biztos a vendég hagymától. Kérek még bort. Amikor  az üveggel odaléptem felszegte a fejét és ismét megpuszilt, most az államat. Gyengeségem záloga volt, hogy letettem a poharamat és az üveget, megfogtam a kezét, felhúztam és átfogtam a derekát. – nagyon csinos vagy. –te meg jóképű. Megcsókolhatlak? ühmmm. ... finom volt a szája, érzékien mozgott a nyelve, édes volt az íze, keveredve a borral.

Most, hogy picit megismerkedtünk, együnk. Az jó lesz, kacagta és megsimogatta az arcomat.

A tésztát jól átdolgoztam a szósszal, és tetemes adagot tettem Anna majd a saját tányéromra. Mohón ettünk, talán mindketten arra gondoltunk, mi jön ezután. tényleg mi jön. Amikor csillapodott az éhségünk, felálltunk egy cigire, otthagyva a tészta másik felét. A borokkal kimentünk a balkonra és a lány a hónom alá bújva belepuszilt a nyakamba. Aztán megcsúsztunk a lejtőn és már nem volt megállás. Letettük a poharakat és simogatni kezdtük egymást. Kíváncsisággal telve kerestük a másik bőrét, szagát, ízét. Letérdeltem és a fejemet a ruha alá fúrtam be. – a holnapi anatómia vizsga elé, mondtam nevetve és borzongva nyaltam végig a combját. Lehúztam a bugyiját és újra felálltam mellé.

Ülj le, mondta és tolt bele a székbe. Kigombolta a nadrágomat és minden teketória nélkül rám ült. Ekkor egy picit megnyugodtunk és felvettük a poharainkat. Csodálatos érzés volt a holdfényben ülni egymásban. A lánynak csak a vaginája belseje mozgott, illtve inkább csak folyamtos remegés futott benne végig újra és újra, amitől úgy éreztem, valaki nyalogatja a farkamat. Ahogy öleltük egymást és a csókolózást  csak a borért hagytuk abba, lassan mindketten egész közel kerültünk az orgazmushoz. –mit tettél a szószba, hogy így megkívántalak? kérdzte moslyogva. – a bazsalikom lehetett, susogtam bele a mellbimbójának vörösébe, de ez az íz a számban mindennél finomabb.

Összekulcsoltuk az ujjainkat, szorítottuk egymást és lassan mozogtunk. KÖzben sötét lett és csak az ablakon át esett ránk néhány fénycsík. Az egyik ilyen csík segített látnom Anna mély és hosszú orgazmusát. Hátravetette  a fejét, rázkódni kezdett,  felemelkedett majd visszazuhant az ölembe. a nyelve épp úgy hatolt a számba, ahogy a farkam őbelé. Aztán egyszerre borzongtunk meg és olvadtunk bele a gyönyörbe.

A pászta baromi hideg lett, mire visszaültünk, de mohón megettünk mindent, majd meztelenre vetkőztünk és hajnalig szeretkeztünk.

május 4 este 10.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztroerotika.blog.hu/api/trackback/id/tr81975579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása