másnap

 2010.05.11. 20:51

 Hosszú vidéki napom volt. Amikor végre kiszálltam az autóból megfogadtam, hogy futok egyet. A rádió szerint hamarosan leszakad az ég, gondoltam az épp jól fog esni futás közben. ...Csuromvizesen és a legfinomabb fáradtsággal az izmaimban értem föl a parkból. Forró zuhany, egy nagy csésze tea, zene, a napi leveleim olvasása, rövid bejegyzés a blogomba. Kintről még mindig az eső illata áramlott be, lassan sötétedett, amikor fürge lábdobogást hallottam a nyitott folyosóról.

-Levizsgáztam, sikerült, kukucskált be a konyhaablakon kacagva Anna.

-gratulálok, bíztam benne, hogy használt az esti egészséges vacsora.

-megünnepeljük? – naná kislány, és azzal behúztam az ajtón át és megöleltem. Ülj le és meséld el az anatómia vizsgát.

-éhen halok, nem tudok beszélni, állni, ülni, nyelni.

-Akkor nyomás zuhanyozz le gyorsan... hé hé, előbb adj egy puszit.

 

Gyorsan előkaptam a befűszerezett húst, a nagy serpenyőben olajat melegítettem, mélyhűtőből tálba a hosszú vágású zöldbabot, vörösbort 2 pohárral. A hús elégedetten sülni kezdett, és miközben a kanállal folyamatosan forgattam a sercegő olajban, megterítettem, gyertyákat gyújtottam.

 

Közben pirítósokat készítettem, fokhagymát dörzsöltem bele az egyik oldalukon, a másikra ír Kerrygold vajat kentem. Amikor a csajos illatok gazdájukkal együtt kitüremkedtek a kitáruló fürdőszobaajtón és Anna is megjelent az egyik fehér pólómban épp kész volt az előétel, a hús már a zöldbabbal együtt párolódott. Leült és maga elé vette az összes pirítós falatot. 8-10-et is magába tömött, mire megnyugodva felnézett és átült az ölembe, átkarolva a nyakamat.

-szóval elég gusztustalan témát húztam, a férfi kiválasztószerveit, suttogta a fülembe nevetve. A prof furán nézett rám, amikor a nemi szerv keresztmetszetének felrajzolásakor  önkéntelenül magamban éreztelek és megborzongtam. Undorodik, medika? kérdezte szigorúan. Nem, nem professzor Úr, csak eszembe jutott valami, bocsánat...

 

Elfogyott az előétel és a vörösbort is gyorsan megittuk. Forgattam a húst, és pár perc múlva tálalni készültem, amikor megfordulva Anna ott állt anyaszült meztelenül, kislányos mosollyal. Az egész vizsgaérzetemet kérem most azonnal élettelivé változtatni. Serpenyő vissza, farmer, ing le, és a lány már a nyakamban lógott. Elmerülve csókolóztunk, simogattuk egymást, majd az ablaknak dőlve szeretkeztünk. A remegés elmúltával megfordult, megpuszilt, - na most már együnk végre.

 

Ettünk, bort ittunk és egész este beszélgettünk, meséltünk. Múltról, barátokról, a gyerekekről, iskoláról, munkáról, zenéről, filmekről, orgazmusról, illatokról, könyvekről. Elmerültünk egymásban teljesen és végtelennek tetszően.

május 5.

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztroerotika.blog.hu/api/trackback/id/tr311993459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása