a tanfolyam

 2010.01.14. 11:51

A meghirdetett tanfolyamban azt ígértem, hogy napközben izgalmas receptek mentén társaságot adok főzni nem tudó, kíváncsi, unatkozó nőknek. Az internet adta lehetőségek mentén igyekeztem megőrizni anonimitásomat, miközben próbáltam megismerni a jelentkezők karakterét, külsejét. Abban bíztam, hogy a főzőtanfolyam keretei valamelyest behatárolják a célcsoportomat és nagyon borzasztó csajok nem akarnak majd velem sütni.

Hirdetettem kiscsoportos délelőttöt és személyre szabott órákat egyaránt. Pár hét várakozás után sor került az első időpont egyeztetésre, melyre nagy izgalommal készültem. Éváról annyit sikerült megtudnom, hogy afféle felbudai anyuka, aki az ovi zárástól kora délutánig vásárolgat, konditerembe, uszodába jár, olvas, illetve bejár a férjétől kapott gyerekbútor üzletbe, azt igazgatja, irányítja. Nem tűnt hitelesnek, hogy sose főz, de ezen nem sokat töprengtem, nem az én dolgomnak gondoltam. Töltött csirke készítésében állapodtunk meg krumplipürével és birsalma kompóttal, mindezt 3 órás tanfolyam keretében úgy, hogy az utolsó órában elfogyasztjuk ebédre, amit főztünk.

Amikor megjött, álmos báj vonult be vele az ajtón. Rövid barna haja divatosan és elegánsan asszimetrikus volt, járása határozott nőé, fejtartása inkább zavart kislányé. Rachmanyinov harmadik zongorajátékához frissen főzött kávéval kínáltam, a késő őszi ködös hideg miatt cseppnyi unicummal bolondítva.

Leültünk a kanapéra és beszélgettünk mindenféléről, leginkább a gyerekekről, hisz neki is óvodás kislánya van. 10 perc után felálltam és elmondtam, miképp képzelem a főzést. Elővettem a hozzávalókat és mindenről beszéltem is, az alapanyagokról, a fűszerek frissességéről, az eszközökről és edényekről. Abban is megállapodtunk, hogy alapvetően ő főz, és én leszek a kuktája.

Begyújtottuk a sütőt, nyakába akasztottam a kötényt és induláshoz ittunk még egy korty unicumot. Nagy fehér tálba öntötte a tejet, beletépkedte a zsömléket, rakosgatta a tojásokat, vágódeszkára tette a friss csirkemájat, miközben én gombát aprítottam, hagymát vágtam és pároltam.

A kinyomkodott, morzsolt zsömléhez folyamatosan adtuk hozzá a többi cuccot. Ráütöttem a tojásokat, a kész hagymát, ő kaparta a májat, szórta a gombát és a fűszereket: sót, borsot, majoránnát, szerecsendiót, frissen aprított petrezselymet és persze leöntöttük olvasztott vajjal. Időnként én is beletúrtam a töltelékbe, és ilyenkor mosolyogtunk, ha összeértek ragadó ujjaink.

Kezet mostam és elővettem a megmosott, tisztított csirkét és kértem Évát, hogy vagdossa be kedve szerint a combok körül, hogy mindenfelé tölthessünk bele. Közben feltettem a megpucolt és felszeletelt krumplit főni.

Az én kezem épp tiszta volt, ezért mögé álltam és felhajtottam a blúza ujjait. Éreztem a nyaka friss illatát, a jókedvét és a teste közelségét. Arról beszélt épp, hogy csirkét gyakran tesz be a sütőbe, de a töltésnek sose mert nekifogni.

Az ujjaival már alaposan összegyúrta a nyers tölteléket, felemelte és kétségbeesetten nézte, hogy jusson el a mosogatóig.

Had nézzem, hogy sikerült - és bal kezemmel a számhoz húztam a kezét. Zavartan megfeszült a karja, de aztán kacagva kinyújtotta a legragadósabb mutatóujját és engedte, hogy lenyaljam.

Egész jó, lehet tölteni a csirkét, mondtam és elfordultam a krumplihoz.

Kérsz inni valamit? - kérdeztem, majd hozzátettem:  a baromfihoz bonthatnánk egy könnyű fehérbort. Az jó lesz, mondta és elmosolyodott. Nedves kezemet beletöröltem a kötényébe valahol a combja tájékán, amiért nem ellenkezett. Az illatos bort kitöltöttem és a szájához emeltem. Rám nézett, finoman kinyitotta a száját és kortyolt egyet. Aztán megint a szemembe nézett és jelezte, hogy még kér. A második kortyot sokkal mohóbban itta és nyelte le. Egy szalvétával megtöröltem a száját.

Köszönöm ez finom volt, jól esett, mondta halkan és neki állt a csirkének. Elővettem a kikent sütőt és segítettem belehelyezni az állatot. A töltelék java részét a csirke belsejébe tette, majd nekifogott a bevágott bőr megtöltésének, de mindig kicsúszott a keze és így a töltelék lefolyt a sütőbe. Mögé álltam és mindkét kezemmel segítettem. Felnyitottam a bőrt és hagytam, hogy ő kanállal tuszkolja az anyagot. Ahogy visszahúztam a kezemet, végigsimítottam a csípőjét, amire furcsán reagált: erősen kezemre szorította a könyökét, majd felengedte, eközben fejét visszafordítva rám nevetett. Nem akartam, de önkéntelenül megpusziltam a haja tövét. Na, miféle főzőtanfolyam ez – kiáltotta mosolygós felháborodással.

Bocsánat mondtam és megnéztem a sütő állapotát. Úgy tűnt kész a csirke fogadására. Mielőtt beraktuk még meglocsoltuk olvasztott vajjal és rátettünk néhány friss rozmaring ágat. Javasoltam, hogy néhány negyedbe vágott, megpucolt krumplit azért rakjunk köréje, azok majd szépen összesülnek a szaftban – mondtam a lánynak, és már rám is tört az éhség.

A csirke becsusszant a sütőbe, mi pedig picit leültünk. Hogy tetszik a közös főzés? - kérdeztem. Felém fordult, a szemembe nézett és mosolygott: tetszik. Kedves ötlet. Kérek bort.

Öntöttem, koccintottunk a csirke egészségére, majd a félig telt poharával az ablakhoz sétált és csendben bámult kifelé. Mögé sétáltam és a hideg poharamat a nyakához érintettem. Megijedt, megrázkódott, megfordult és puszira nyújtotta a bal arcát. Halkan cuppanó puszit adtam a kijelölt területre és a bort tartó tenyerem alsó párnájával megsimogattam az arcát. Hagyta. Letettem a poharamat és megsimogattam a nyakát. Rövid haja volt, a tarkóján frissen vágva, kezemnek szúrós érzéssel. Megremegett és libabőrös lett. Masszíroztam a tarkóját aztán a fejét mindkét kezemmel. Előrehajolt és élvezettel elernyedve nekem tolta a fenekét. Masszírozás közben puszilgatni kezdtem a nyakát. 10 körmömmel lefelé haladtam a testén és végigkarcoltam a két karját, egészen az ujjai végéig. Aztán tovább a combja elülső ívéig.

Mi lesz a krumplinkkal – mondtam neki és eljöttem mögüle. Megfordult és a lábasból leöntötte a forró vizet. Láttam, ahogy számot vet a hozzávalókkal, vaj, tejföl, tej, só. Áttörtem neki a krumplit hozzákevertük a vajat a tejfölt és a kevés tejet, megsóztuk és mixerrel simára kevertük.

Éva beledugta az ujját a forró pürébe, lenyalta a felét, majd a maradékot a számhoz közelítette. Bal kezemmel megsimogattam a fejét, és ahogy az ujja a számhoz közeledett a fejét is finoman magam felé irányítottam. Az ujja a számhoz ért és eközben az arca is egészen közel került az enyémhez. A maradék tejfölbe mártottam az ujjamat és végighúztam az alsó ajkain. Mosolygott. Pár centiről láttam az arcát, aztán kinyújtottam a nyelvem és nyaltam le a tejfölt. Becsukta a szemét, kinyílt a szája és a nyelve keresni kezdte az enyémet. Forró volt a nyelve, a szája, a tarkója. Percekig csókolóztunk, a kredencnek dőlve.

Még hátra van a kompót, suttogtam bele a szájába és a spájzból 5 nagy birsalmát vettem elő. Kést kapott és mindketten megküzdöttünk a kemény gyümölcsökkel. Fazékba tettük őket, fahéjat és szegfűszeget, vizet, cukrot tettünk hozzá, majd én a borért mentem. Éva a fal felé fordulva állt, a nagyméretű fekete-fehér fotóimat nézegette.

Sötétkék, térd alatt érő, mintás, puha szoknya volt rajta, alatta fekete harisnyával, magas szárú csizmával. A kötény pántja a szoknya fölött a blúzát vette körbe. Mögé álltam szorosan és megsimogattam a fenekét. Két tenyeremmel lefelé haladva a combját simítottam és a térde alatt befordultam a szoknyája alá. Megborzongott és a poharát nyújtotta felém. Elengedtem, töltöttem, aztán ismét simogatni kezdtem, és szoknyáját felhúzva megkerestem a bőrét. Pár perc simogatás után picit lejjebb toltam a harisnyáját. A konyhában finom meleg volt, hisz a sütő is ontotta a meleget. Letérdeltem mögé és megpusziltam a combja hátsó ívét, ahol már nem fedte a harisnya. Bal kezével hozzányomta fejemet a combjához és ívbe feszült a teste. Lassan lehúztam a combjairól a harisnyát, egészen a lábfejéig, majd át a megemelt talpakon. Számmal haladtam fölfelé és elértem a bugyija szélét, a fenekét. Két kézzel megmarkoltam a medence csontjait a csípője alatt. A popsija bőrének finom testápoló illata volt és kiérződött a bőr természetes, egészséges szaga. A nyelvem végigkövette a comb és a fenék ívét. Lehúztam a bugyiját. Nem ellenkezett, lassan kilépett belőle mindkét lábával. A kezemet bedugtam a szoknyája alá és finoman megérintettem a punciját. Nedves volt és forró. Fejemmel bebújtam a szoknyája alá és a fenekét puszilgattam. Mindketten remegni kezdtünk az izgalomtól. A fenék vájatában nyelvem hegyével éreztem az izgalom első izzadtságcseppjeit. Felálltam és megfordítottam. Lassan kigomboltuk egymás ingjét, blúzát. Ujjaimmal simogattam a vállát, a kulcscsontját, a melltartója pántjait. Padlizsánszínű melltartóját nem akartam még levenni, de ő magától levette és a kanapéra dobta. zavartan megpusziltam a melleit, élvezettel csókolgattam a mellbimbóit... most - dadogtam, meg kell locsolni a csirkét.

Kesztyűvel kinyitottam a sütőt és leguggolva locsolgatni kezdtem a csirkét, ami kezdett pirosodni. Mögém térdelt, átkarolt és kicsatolta az övemet kigombolta a nadrágomat, és amikor felálltam kibújtatott belőle és maga is kilépett a szoknyájából, majd az asztalhoz ment és felült rá. Pucérságomtól picit zavartan hozzá léptem és megcsókoltam. Aztán a nyakát, a melleit, a hasát és végül térdelve fúrtam fejemet az ölébe. Széttárta a lábát és a fejemet erősen belenyomta a combjai közé. A sütő felől egyre érettebb és forróbb illatok párologtak ki, a bor forgott a fejünkben, lüktetett mindenünk. Felálltam, felemeltem és a kanapéra dobtam arccal bele a párnákba. Mögé térdeltem és behatoltam a vaginájába.

Felnyögött és lehajtotta fejét. Szinte teljesen kihúztam a farkamat, majd vissza, perceken keresztül.

régen szeretkeztem  - súgta és elkezdett remegni a feltörő élvezettől. Gyorsan abbahagytam és kértem, hogy forduljon meg.  Szétvetette a combját és tolta le a fejemet. Gyönyörű puncija volt, teljesen csupaszon. mézet kentem rá és nyalni kezdtem. Gyors egymásutánban kétszer is beleélvezett a számba, lüktetve és egyre nedvesebben.

Felálltam és megnéztem, meglocsoltam a  csirkét, megkavartam a kompótot, majd ez utóbbit kikapcsoltam. Ahogy felállva visszafordultam ott térdelt előttem. A farkamat 2 kezébe vette, majd a szájába. Finoman nyalta közben kezével a heréimet simogatta. Rövid időn belül lüktetni kezdtem és miközben a hajába markoltam és a formás melleit simogattam, a szájába élveztem. A kanapéra ültem, csillagokat láttam. megmarkoltam a fenekét és a lányt magamra ültettem. Felhúzta a lábait, úgy ült rajtam, mint egy pici hokedlin. Körkörösen kezdett mozogni, egyre gyorsabban. Aztán tenyeremet a feneke alá téve emelgetni kezdtem. Hihetetlen gyorsan és egyszerre élveztünk el. Sikoltott én nyögtem hangosan. Nyakamba zuhant és lassan elaludt. Betakartam és megterítettem. Mosolyogva ébredt, belebújt a fürdőköpenyembe és asztalhoz ült. Vizet ivott szomjasan, majd bort. Felvágtam a csirkét, sült krumplit és pürét tettem a tányérjainkba, kis tálkákba birsalmát. Élvezettel ettük a jól sikerült ebédet. Amikor befejezte, bebújt az asztal alá és térdelve nyalogatta a farkamat. Hátratoltam magamat és felhúztam a lányt. Aztán felkaptam bevittem az ágyba és rámásztam. Kezünket összekulcsoltuk a feje fölött miközben szeretkeztünk. Lassan mozogtam rajta és egyre mélyebbre hatoltunk az élvezet labirintusába. Mindkettőnk orgazmusa egyszerre tört fel és sokkal izgatóbb volt, mint a korábbi. Csókolózva rándultunk össze és nyögtünk.

Amikor felöltözött az asztalra tette a megbeszélt tandíjat és a névjegykártyáját.

Mit sütünk legközelebb, kérdezte mosolyogva – majd behúzta az ajtót maga mögött.

töltött csirke, krumplipürével, kevés tepsis burgonyával, birsalma kompóttal 2 személyre

aperitív unicum és kávé

könnyű, fehér, száraz bor

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztroerotika.blog.hu/api/trackback/id/tr761671592

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Fuente 2017.11.29. 21:37:50

Mobil függetlenítés - Mobil Függetlenítés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása