a tanfolyam divatba jött...

 2010.01.25. 12:35

...hetente 1-2 sütés-főzés futott, melyből nagyjából minden harmadik végződött több-kevesebb erotikus fűszerezéssel. Ezek az asszonyok persze gyakran visszatértek és törzsvásárlói kedvezményt kaptak. Két dolgot pontosan betartottam: egyik ügyféllel sem voltam hajlandó szeretői kapcsolatba bonyolódni, és mindenkinek fizetni kellett. Egyik délelőtt furcsa levelet kaptam. Nem tudtam eldönteni, hogy a hölgy valakitől tudja, miről is szólnak a főzések, vagy pusztán ilyen a karaktere. Arra kérdezett rá igen hangsúlyosan, hogy milyen ruhában jöjjön, használunk-e majd afrodiziákumokat, elég meleg van-e a konyhában. Határozott válaszokat kapott és percre pontosan érkezett az esti programra. Ez is szokatlan volt, mert a legtöbb főzés hétköznap délelőttre esett. Érdekes kérése volt előző nap: krémleveseket főzzünk, többfélét, ezért sütőtököt, spárgát és zellert vásároltam, szépen kirakva őket egy nagy tálcára.

Olyannak tűnt, mint egy szolid, csinos, picit telt, fiatal tanítónő, de később kiderült, hogy belgyógyász. Sötét harisnyát, szürke kosztüm szoknyát hordott, kardigánnal, piros gumival hátul lófarokba összefogott fekete hajjal. Mosolygós volt, közvetlen és felszabadult. Friss kávéval kínáltam. Kérdezte rágyújthat-e, mire javasoltam, hogy nyissuk ki a konyhaablakot és szívjunk el mindketten egy cigit. A kertben ömlött a hó, fehér lepel fedett mindent. Honnan csöppent a főzős blogomra? kérdeztem. Ajánlották – mondta sejtelmesen. Főzősök, próbáltam viccelődni? Persze. A munkatársnőm járt itt és azt mondta jöjjek el, akkor is ha nem vagyok éhes – mondta kacagva. Eszembe jutott egy pár héttel korábbi orvosnő, aki olyan falánk volt, hogy a tenyeremből ette a frissen tört mandulát, és még szeretkezés közben is palacsintát kért. Értem, mondtam zavartan, mert továbbra sem tudtam, hogy Anna beavatta a lányt, vagy sem. Hát akkor vágjunk bele, törtem meg saját zavaromat. Először azokat a gyönyörű zellereket pucoljuk meg, mondtam és a nagy konyhai csaphoz vitt 2 nagy fejet és tisztítani, szeletelni, mosni kezdte őket. Én feltettem 1 liter enyhén sós vizet, benne egy fej vörös hagymával. Tessék most vajban picit megpirítani a vékony szeleteket, adtam ki az instrukciókat. Nagyon ügyesen dolgozott, egyre gyanúsabb lett, hogy csapdába kerültem. Néhány perc után a zeller a lábasba került, és közepes lángon, fedő alatt puhítani kezdtük.

Anna hogy van, kérdeztem az újabb kávé öntésekor?

Hát jól, mondta mosolyogva, majd hozzátette: 3 főre tálaljunk majd kérlek, mert 8-ra itt lesz Ő is. Meghökkent arcomat látva megfogta a kezemet és leültetett.

féléve kerültem Anna osztályára és nagyon jó barátnők lettünk. Aztán – noha sosem volt ilyen korábban – az esti ügyeletek során többször éreztem, hogy szívesen megfognám a kezét, megsimogatnám az arcát. Egy idő után észrevette és leültünk beszélgetni. Megmagyarázhatatlan vágy tombolt bennem, hogy megsimogassam és közelről a szemébe nézhessek. Kedves volt, de elutasító. Aztán pár hónap múltán egy este nagyon vidáman jött az esti ügyeletre. Elmesélte, hogy főzőtanfolyamon volt egy pasinál és isteni volt a hangulat, a kaja, a bor. Rákérdeztem, hogy más is történt? A fejét rázta, de nem tűnt őszintének. Töprengtem és nem hagytam békén. Egy hajnalon együtt hoztunk vissza az életbe egy fiatal fiút, aki autóbaleset után hoztak be a mentők, szinte darabokban.

Remegő kézzel, fáradtan ültünk le a szobája sarkában és elővett egy üveg unicumot. Fel se nézve ittunk meg 1-1 teli kávéscsészével, majd elnyúltunk a kanapén. Szeretnélek megcsókolni, mondtam neki. Adott egy puszit, majd így szólt: jelentkezz be a főzőórára és oda majd utánad megyek 1 órás késéssel. Ha nem tetszik, amit ott találsz, nyugodtan gyere el és küldj egy sms-t, hogy ne menjek.

És akkor most? kérdeztem rettentő zavartan. –Nemsokára itt lesz, mosolyogta és megcsókolt. Felállt és táskájából egy literes üveg Unicumot vett elő. Hozok poharakat dünnyögtem zavartan, és a tököt tegyük be a sütőbe, sonkával fedve. A közepes tököt nekiálltam felvágni az asztalon, a legerősebb, élesebb késsel. A tök héja úgy fogja a pengét mint a fűrészt egy erős fa törzse. Könnyen baleset lehet belőle, érdemes óvatosnak lenni és türelmesnek. Amikor már megfelelő cikkekben pihentek a tálcán, odajött segíteni. Letettem a kést, italt töltöttem és koccintottunk. Megfogta a derekamat és magához húzott. Csókolóztunk és ittunk. Az ínyemnek különösen bizsergető volt a hideg ital és a lány meleg nyelve, nyála. Vadul estünk egymásnak, rángattuk le a ruhákat forgattuk a másik testét, nyaltuk a bőrét. Az ablakhoz toltam és hátulról belenyúltam a bugyijába. A nyakát csókolgattam, a mellét simogattam, majd beléhatoltam. Az a fajta lány volt, aki megfelelő helyzetekben vagy pár pillanat alatt elélvez, vagy nagyon nehezen. Lassan mozogtam benne és mindkét kezemmel a csípőjét fogva mozgattam az egész testét. Hátravetette a lófarkas fejét és remegve futott rajta végig a gyönyör. Megállt, megpuszilt és suttogva azt mondta: Gyorsan élvezz belém, mindjárt jön Anna – suttogta.

A zeller közben puhára főtt, éreztem az illatán. A lány erős vállait megmarkolva lassú mozdulatokkal értem föl a csúcsra, sok-sok utórengéssel, melyhez ő is segített, puncija belsejének összehúzódásaival. Felkaptam a gatyámat, farmeromat és a zellerhez mentem. Hagyma a szemétbe, zeller a vízzel együtt a turmixgépbe, majd vissza a fazékba. A lány bugyiban belebújt a fürőköpenyembe és jött segíteni. Lisztből, kis főzőtejszínből habarást készített, majd összekevertük a zeller péppel. A tojás sárgáját összekevertem a nagyobbik rész tejszínnel és a leveshez adtam. A pirítósokat csak frissen akartam készíteni.

A lány rágyújtott és időnként a számba tette a cigit. Miközben a sütőbe raktam a tök szeleteket, folytatta a történetüket.

Anna azt mondta udvariasan, sose volt lánnyal és nem is gondolt soha erre, de a kedvességem, a vonzódásom megérintette. Arra gondolt, hogy Veled hármasban megpróbálná, képes-e hozzám érni. Csodálatosnak írta le a főzéseteket, és a személyedet alkalmasnak egy ilyen estéhez. ...hát ezért jelentkeztem be hozzád, búgta mosolyogva.

Mire Anna megjött megterítettünk, gyertyákat gyújtottunk, zuhanyoztunk és felöltöztünk. A leveshez frissen pirítottam kenyeret és egy palack kitűnő fehér bort bontottam. Anna fáradt volt, érkezéskor nagyot húzott a sűrű, hideg Unicumból, így aztán hamarosan csillogni kezdett a szeme, oldódott a zavara. Felállt, fölém hajolt és megcsókolta a számat. Szia mondta derűsen és továbblépett a lófarkas lány felé. Erika felnézett és magához húzta Anna arcát. Kinyújtotta picit a nyelvét, hátravetette a fejét és becsukta a szemét. Anna megpuszilta a nyelve hegyét, majd beszívta a szájába és kiengedte. Aztán szétváltak lassan.

Felálltam és rágyújtottam az ablaknál. Odajöttek mindketten és némán cigiztünk. Egy idő után letettem mindhárom szálat és megfogtam bal kézzel Anna, jobb kézzel Erika nyakát. Magamhoz húztam őket és gyorsegymásutánban megpusziltam őket. Aztán közelebb húztam izgatott arcukat és elkezdtünk hármasban csókolózni. A sütőtök illata lassan átjárt mindent, én pedig lassan kibújtam közülük, hagyva őket egymás szájában.

Desszert – kiáltottam tessék jönni. 

A szobában mindkét lány kérte, hogy vetkőztessem le őket. Bekötöttem a szemüket és állva szedtem le a ruháikat, egészen a bugyiig. Ezt úgy gondoltam, meghagyom nekik. Lefeküdtem az ágyra és néztem őket. Lassan megtalálták egymás kezét, megfogták és felmásztak az ágyra mellém. Simogattam őket, puszilgattam a mellüket, a nyakukat. Anna a hátára feküdt és mosolyogva élvezte, hogy a 2 mellét egyszerre vesszük a szájunkba. Emlékezve a legutóbbi főzésünkre lefelé tolta  fejemet és Erikáét pedig arcához húzta, majd felemelkedve megkereste a copfos lány mellét. Először csak simogatta, kereste és szokta ezt az idegen érzést, majd mint egy elégedett csecsemő szopni kezdte. Lehúztam a bugyiját és nyelvemmel kényeztetni kezdtem. Amikor lüktetni kezdett abbahagytam és Erikát ráfordítottam. Olyanok voltak mint egy gyönyörű szendvics. A másik lány bugyiját is lehúztam és remegve az izgalomtól néztem, amint a két csípő egymásra kerül. Lábaikat enyhén széttárták így visszatúrtam a fejemet és Erika punciját is megkóstoltam. Hasonlóan édes volt de sokkal nedvesebb. A kezeimmel picit fölemeltem Erika csípőjét és így a két kagyló – egymástól pár centire - az arcomban lüktetett. Olyan volt, mintha egy folytonos vonal lett volna, és a nyelvem ívben nyalta a lányokat. Először Anna rándult össze és szorította fejemet a combjaival és pár másodperc múlva Erika is követte. Kibújtam közülük és figyeltem, ahogy szájuk összetapad, ahogy mellük szétterül egymáshoz nyomódva, ahogy ujjaiatk összefonva oldalt fekszenek.

Simogattam őket, levettem a kötést róluk és vártam csendben. Erika felült és gondolkodás nélkül rám ült, de közben a fejét Annának nyújtotta. A lány hanyatt döntötte Erikát és nyelvével a hasát majd a csiklóját kereste, miközben a kukim kint maradó részét is simogatta és nyalogatta. Eközben Anna úgy fordult, hogy a feneke a másik feje mellé került. Kihúztam magamat Erikából, és segítettem őket abban, hogy bátorságot kapjanak a mind mélyebb erotikához. Annát úgy vettem rá, hogy csókolózva húztam a fejét Erika öle felé. Amikor odaértünk, rátettem a tenyeremet a szeméremdombra és kértem, hogy puszilja meg az ujjaimat. Szép lassan feljebb húztam az ujjaimat és Anna nyelve megérintette a másik lány ajkait, csiklóját. Ugyanez történt a másik oldalon is és percekig figyeltem a 2 lány élvezetét, ahogy egyre felszabadultabban nyalják egymást és élvezik a csodát. Amikor boldogan elnyúltak, minden izgalmamat beleöntöttem Anna puncijába egy rövid, lassú mozgás után.

Hajnalig aludtunk szanaszét az ágyon.

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztroerotika.blog.hu/api/trackback/id/tr321700401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kishold 2010.04.20. 14:56:41

Sirály blogod van ;)
Te nem versenyzel ilyen helyeken mint a www.blogverseny.info ? A legutóbbi nyertest simán levitted volna ezzel a stílussal.
Renya
süti beállítások módosítása